جستجو کردن

آنچه در این نوشته خواهیم داشت

دسته بندی مطالب

فیلم های دیزنی برای تقویت زبان انگلیسی

زمان مطالعه: 10 دقیقه

دی ۲۷, ۱۴۰۲

4 دیدگاه

اشتراک گذاری:

قدرت فیلم های دیزنی در تقویت زبان

فیلم های دیزنی چیزی بیش از افسانه های رویایی هستند. آن ها توانایی خاصی در برانگیختن تخیلات کودکان دارند که باعث جذابیت هرچه بیشتر آن ها می شود و در عین حال، می توانند کودکان را با زبان انگلیسی به شیوه ای سرگرم کننده و تعاملی آشنا کنند.
فیلم های دیزنی طیف گسترده‌ای از واژگان، از کلمات پایه تا عبارات پیچیده‌تر را ارائه می‌ کنند و به کودکان کمک می‌کنند مهارت‌های زبانی خود را گسترش دهند. علاوه بر این، استفاده از انیمیشن های زیبا، آهنگ های جذاب و شخصیت های به یاد ماندنی، تجربه یادگیری را لذت بخش و به یاد ماندنی می کند.

Finding Nemo .1

در جستجوی نمو، کودکان را با یک دلقک ماهی دوست داشتنی به نام مارلین به سفری زیر آب می برد؛ جایی که او برای یافتن پسرش نمو، یک ماجراجویی بزرگ را آغاز می کند. این فیلم کودکان را با واژگان مربوط به موجودات دریایی آشنا می کند و درس های مهمی در مورد دوستی، شجاعت و استقامت را یاد می دهد.
“Finding Nemo” با داستانی جذاب و شخصیت‌ هایی رنگارنگ، مطمئناً کودکان را جذب خود می‌ کند و در عین حال مهارت‌ های زبان انگلیسی آن‌ ها را گسترش می‌ دهد.

استفاده از آهنگ ها و فیلم های دیزنی، روشی جذاب و موثر جهت یادگیری زبان انگلیسی برای کودکان می باشد.

Snow White and the Seven Dwarfs .2

“سفید برفی و هفت کوتوله”، یکی از معروف ترین فیلم های دیزنی کلاسیک است. این انیمیشن، داستان سفید برفی، شاهزاده خانم زیبایی را روایت می کند که در تلاش برای فرار از دست یک ملکه شیطان صفت، با هفت کوتوله دوست می شود.
این فیلم برای یک انتخاب مناسب برای تقویت زبان خردسالان است؛ زیرا داستان ساده و آهنگ های جذابش به راحتی کودکان را جذب خود می کند. این کارتون همچنین همچنین واژگان مربوط به کارهای خانه، مانند ظرف شستن و مرتب کردن را به کودک شما معرفی می کند.

مطالب مرتبط

هیچ داده‌ای یافت نشد

4 پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *